Wie heeft onze Witje gezien? Wij missen haar sinds 20 september.
Witje is een klein, gesteriliseerd en gechipt poesje van ca. 2 jaar. Vorig jaar winter is ze bij ons aan komen lopen als hongerig zwervertje. Onze twee zwarte zwervertjes accepteerden haar om mee te eten en te schuilen voor de kou in onze bench in de tuin. Ze was heel schichtig, maar ook heel hongerig en uiteindelijk wisten we haar vertrouwen te winnen en besloot ze binnen te komen wonen.
We hebben haar overal aangeboden als “gevonden poes, wie mist haar?” en bij de dierenarts laten checken op chip. Maar helaas…. En toen ze niet gechipt bleek te zijn, hebben wij haar laten chippen, enten en steriliseren.
Witje is een echte huiskat en knuffelkat geworden, die altijd bij me was en alles mee wilde ” helpen”.
Ook samen met de hond ging het goed.
Sinds 20 september ‘s avonds is zij helaas niet meer thuis gekomen en al onze acties om haar te vinden, met hulp van heel veel lieve dierenvrienden, heeft tot nu toe helaas nog geen succes gehad. Ze lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen.
We missen haar, maken ons zorgen en hopen dat ergens een oplettende dierenvriend zich over haar heeft ontfermd en het ons kan laten weten.
Alvast bedankt,
Pascale Merks