Dank je wel voor je bijdrage!

Heel hartelijk dank voor je donatie aan de Stichting Kat & Doof!

Jouw bijdrag ga ik goed besteden. Mijn droom is een mooie website.  Ik wil me richten op de katten, dat is het belangrijkste. Echter een goede website komt ten voordele van de katten. Daarom heb ik José van Portugalore bereid gevonden om mijn website tegen een kleine vergoeding te onderhouden. Naast het onderhoud zijn er natuurlijk ook nog de kosten voor de domeinregistratie en de webhosting. Allemaal bijkomende kosten die ik met liefde betaal ten bate van de katten.

Echter ook ik moet keuzes maken en alles wat ik aan de website uitgeef kan ik niet uitgeven aan de katten. Wees er gerust op dat alles wat overblijft van uw donatie ten gunste komt van de dove katten.

Het hebben en onderhouden van een website is erg belangrijk voor de stichting. We hopen dat de bekendheid van de stichting door de website wordt vergroot, zodat we nog veel meer lieve dove katten aan een fijn, nieuw thuis te kunnen helpen.

Heb je nog vragen stel ze gerust: Contact

Nogmaals dank en veel groetjes,

Elsbeth Koppelman
Stichting Kat & Doof