Een droevig bericht: R.I.P Madelief

Madelief, je kwam samen met je zus Merah hier in juni 2016. Wat was je toen zo mager. Heb je lang veel gespuugd door stress en door een erge trauma in je leven. het was hier erg wennen voor je. Je keek nors maar zo keek jij. dat was wennen voor mij je had een lief karakter met een leuk mrriaauw stemmetje. kopjes geven deed je af en toe als je aandacht wou.

Jij, Madelief, met je mooie donkerblauwe ogen en een kort neusje. je was de laatste weken in april heel aanhankelijk wat mij wel opvallend was want zo was je niet. je at steeds erg goed en was gek op eten vooral het natvoer. die heb je ook veel gehad in de afgelopen dagen, mousse en vloeibaar snack. je lag graag in de zon, heerlijk warm dan lag je zo op je poten en genoot je! je oren insmeren, gaf je niks om.

ik hoop dat je het hier ook fijn gevonden hebt in het afgelopen 3 jaar.
nu ben je er niet meer door een hele agressieve rotziekte, wat je nou had was niet helemaal duidelijk je had flinke bloedarmoede,het kan een auto immuunziekte zijn geweest, want het ging heel snel. Je bent 10 jaar, 2 maanden en 2 weken oud geworden, veel te jong! je was een super lief, ik hou van je! het ga je goed in de dierenhemel, de regenboogbrug💟

de eerste dove kat overleden in 4 jaar dat ik Kat& Doof beheer..
wat doet dit mij ontzettend pijn!
mijn 4e kat die hier overleden is.
eerst Tijger in november 2004 18 jaar,Snoopy in mei 2015 11 jaar, Molly in februari 2017 17 jaar.

Wil jij jouw herinnering delen of gewoon even reageren dan kan via via deze paginaMadelief RIP