Muprhy is herplaatst!

Het heeft even geduurd voordat er een goede match is gevonden en het is gelukt!

en ik heb de nieuwe baasjes gevraagd of ze een stukje willen schrijven:

Hallo allemaal!

Op vrijdag 1 mei zijn wij blij, maar wel een beetje gespannen, afgereisd naar Dirksland.

Wij mochten namelijk ons nieuwe gezinslid komen bewonderen bij Stichting Kat & doof.

Voor ons zat de spanning vooral in het “zou hij ons wel leuk vinden?”.

Eenmaal aangekomen in Dirksland zijn wij verwelkomd door Elsbeth.

Toen wij het huis binnenliepen zagen wij hem gelijk zitten in zijn open reismand.

Toen hij hier na een beetje gesnuffeld te hebben meteen uit kwam lopen en zich direct liet aaien en vertroetelen, was onze spanning direct verdwenen.

Ook onze verwachting dat hij bij ons thuis meteen achter een kast of onder de tafel zou kruipen, kwam niet uit.

In plaats daarvan begon hij direct de woonkamer te besnuffelen en was het meteen duidelijk welke plek op de bank van hem moest worden.

In de eerste nacht hebben wij hem één keer horen mauwen. De tweede dag is hij direct even op schoot komen zitten.

Ook moest er natuurlijk gespeeld worden. Aan de sprongen die hij maakt als hij achter een bal en muisje aanzit, lijkt hij zich thuis te voelen bij ons.

Na het weekend van 1 mei, hebben wij de deur naar de bovenverdiepingen opengelaten.

Midden in de nacht werden we beide wakker en dachten wij van elkaar dat de ander aan het snurken was.

Bleek Murphy tussen ons in te zijn gekropen en in slaap gevallen te zijn.

Wij zijn nu 10 dagen verder en het lijkt alsof Murphy hier al maanden rondloopt.

De krabpaal wordt langzaam aan ontdekt en de logeerkamer is nu Murphy’s kamer geworden om zich in terug te trekken als hij even op zichzelf wil luieren.

In de middag en avond komt hij gezellig op schoot of tussen ons in liggen en in de nacht ligt hij afwisselend op ons bed of op het kleed naast het bed.

Al met al, wij hebben er geen kind… Uh… Kat aan.

Groetjes van Mathijs en Noraly en een knuffel van Murphy