update:  Stitch is per 15 juli 2017 herplaatst in Alkmaar bij Hennie.

We zoeken voor Stitch, een witte poes een forever home zonder katten en (kleinere) kinderen.

Sinds juli 2016 heeft Quiny Stitch in huis. Hoe oud ze is weet ze niet precies . We denken een jaar of 5 a 6. Stitch is eigenlijk best een lief poesje. Ze slaapt veel. Stitch houdt van het zonnetje ligt graag op de vensterbank, maar ook op het aquarium. Ze trekt veel terug. Maar ze kan toch gezellig bij je liggen. Stitch houdt niet zo van kleinere kinderen. Buiten wil ze graag maar ze loopt meteen weg. En is moeilijk om haar te vangen.

De reden dat ze weg gaat ivm haar 2 katers dat het veel ruzie geeft,
maar de beide heren hebben ook regelmatig wat ruzie onder elkaar maar is gewoon even laten zien wie de baas is. Ze wil gewoon dat Stitch de rust krijgt die ze verdiend, want zijn de beide heren buiten of liggen deze in de avond uren in diepe rust komt ze bij je liggen en ze wast je dan. We hebben wel gemerkt dat uit zich zelf moet komen want als je haar wilt aaien en ze heeft het niet in de gaten blaast ze tegen je. Maar niet vals. Gewoon een schrik reactie . Verder is het wat moeilijk haar te fotograferen omdat ze eigenlijk altijd wat hoog ligt . Puur voor zich zelf te beschermen en ze zoekt ook de rust op. Ze kan wel genieten van zon en warmte.

Ze is gesteriliseerd, niet gechipd  en wel in het verleden gevaccineerd.

Wil je eerst meer informatie of wil je haar adopteren? mail naar info@stichtingkatendoof.nl