Arashi heet nu Freekje en is per 31 juli 2020 herplaatst en woont nu bij Pauline in Mijdrecht

Omschrijving

Dit is ARASHI (Ex- kater, wit met twee gekleurde ogen, DOOF, en van mei 2017)

Arashi is een super lieve en aanhalige kat die graag veel bij zijn mens wil zijn. Hij vindt mensen echt helemaal geweldig en slaapt dan ook graag bij ze op bed. Overdag mag hij graag zo af en toe rondracen en samen spelen met een hengel vindt hij ook geweldig. Arashi is DOOF en kan flink schreeuwen. Dit doet hij omdat hij zichzelf niet hoort. Dus hou je daar niet van of gaat dit klachten met je buren geven, of denk je hem dit af te kunnen leren, reageer dan gewoon niet want dat hoort gewoon bij dove dieren.

Arashi mag ook alleen naar buiten als de tuin/het balkon is afgeschermd met een katten net wat hij wel echt heerlijk vindt. Hij mag heel graag van het zonnetje en een fris briesje genieten, maar hij mag gewoon wegens veiligheids overwegingen niet loslopen op straat want hij hoort geen gevaar aankomen.

Over de kat Arashi (Doof)

EKH
€100-€175
Stichting

Algemene info

Kortharig
Kater

Thuissituatie

Kan niet met kinderen
Een balkon/dakterras

Karakter

Feiten

Toelichting

Wat zoeken wij precies voor Arashi:

We hebben Arashi al een keer geplaatst gehad samen met andere katten en kinderen maar beide bleek geen succes te zijn. Arashi is graag samen met zijn nieuwe baasje samen die gewoon heel veel thuis is. Arashi is nog een jonge kerel en heel speels, hij is prachtig mooi maar we zoeken echt het perfecte baasje voor hem die ook echt tijd en geduld en heel veel liefde aan hem kan geven. We willen echt dat hij nu zijn laatste huisje gaat vinden en dat deze kans van slagen gewoon goed is. Dus ben je alleen en met pensioen of heb je een andere reden waarom je heel veel thuis bent en zoek je echt een schat van een kat die wel met respect behandeld wordt (dus niet constant met hem rondsjouwen) neem dan vooral contact met ons op.

Arashi woont gewoon in Nederland (Assen) en is ook te bezoeken na contact met ons.

Dus ben je serieus en kun je hem het beste plekje geven, reageer dan snel op deze grote lieverd.

Arashi zal volledig ingeënt geplaatst worden. Hij is ook al gechipt en gecastreerd en heeft een Europees paspoort. Hij is helemaal gezond verklaart door de dierenarts.

meer info of wil je eerst meer weten?

stuur snel een mail naar: yvonne@stichtingzwerfdierenkreta.nl