Adoptiekat op afstand Murpy

In hoge nood is hij gebracht maandagavond 17 juni 2019 ja met spoed is het eigenlijk wel.

(vandaag is 20 juni 2019)

een witte langharige doof, lief katertje met grote lichtblauwe ogen, Hij is zo bang, enorm in de stress, opgefokt, zo kribbig .kortom trauma! Hij heette Buti en Happy in de gastgezin, de laatste adres waar hij vandaan komt, en combineren kom ik uit op Murphy 😉

Murphy is van december 2016 en komt uit Syrie en is 9 maanden geleden naar Nederland gekomen met de bedoeling voor een forever home. Want in Syrie is het te gevaarlijk en te weinig eten. Helaas kwam hij bij verkeerde mensen terecht. Hij werd mishandeld, geschopt. Maar ook mentaal mishandeld namelijk hele dagen in een kleine kooi. Later kwam hij bij een vrouw terecht die hem steeds ging aankleden als een pop. Toen werd hij zo agressief en door de dolle heen bij het volgende adres.  Dit is de eerste info die ik kreeg. Zo triest.. ik lag ook de 1e nacht wakker van. Mijn hart breekt als ik dit hoorde en kon ik hem niet weigeren en ik wil ook deze kater helpen een gelukkig leven te geven.

Eerst maar tot rust komen lekker alleen hier in de grote ren van circa 3×3 m2.  Later wordt Murphy ook voorstel met introduceren in de kattengroep bij de andere 12 katten. Ik hoop dat dit weinig problemen geeft. Afwachten maar.

Beetje eten, drinken, plassen en poepen doet hij al snel.  Gelukkig is dit geen probleem!

hier zijn eerste foto’s.

1e dag

en was hij de 1e nacht zo in slaap gevallen

.

4e dag…

lief he, en toch is hij hier erg op zijn hoede.

Ik kan nu voor het eerst hem heel voorzichtig aaien.

Wil je meer weten hoe verder gaat met hem? Als adoptiekat op afstand. Meer informatie over hem en meer foto’s, en filmpjes gaat via de mail.

stuur snel een mailtje, dus

even reageren dan kan  via deze pagina